Nabava

Nabava

Nabava je ena ključnih funkcij podjetja, saj uspešno delovanje v veliki meri vpliva na dobičkonostnost podjetja. Z uporabo naprednih sistemov za obdelavo podatkov in izdelovanjem analiz lahko podjetja hitro zberejo zanesljive in uporabne informacije, ki jim pomagajo načrtovati izboljšave svojih nabavnih procesov in s tem doseči svoje poslovne cilje.

Z dobro analizo nabavnih procesov in uvajanjem strategij za izboljšanje učinkovitosti in zmanjšanje stroškov lahko podjetja povečajo svojo dobičkonost in dosežejo svoje dolgoročne cilje

Tipi analiz:

  • Nadzor stroškov nabavljenih materialov
  • Analiza cen materialov
  • Porabljen čas za nabavne aktivnosti
  • Natančnost in kakovost prejetih dobav
  • Količnik obračanja zalog

Cilji:

  • Skrajšanje časa potrebnega za nabavo in dostavo materiala
  • Znižanje cen in stroškov dostave materialov
  • Optimizacija transportnih poti za zmanjšanje stroškov
  • Ocena zanesljivosti posameznih dobaviteljev
  • Identifikacija in odstranjevanje dejavnosti z nizko dodano vrednostjo
  • Razvoj močne osnove za optimizacijo stroškov in pogajanje z dobavitelji
  • Primerjava dobaviteljev glede na različne kriterije, kot so cena, količina in kakovost
  • Zmanjšanje zalog na optimalno raven za učinkovito proizvodnjo